30.05.2014

30 Song Challenge

Hej.
Przepraszamy, że się tak długo nie odzywałyśmy, ale nie było za bardzo czasu. Oceny na koniec roku trzeba poprawiać bo zbliża się ich wystawienie, praca semestralna z wiedzy o kulturze no i brak pomysłów na notkę.
Dzisiaj zaserwujemy wam notkę z naszą listą "Wyzwanie 30 Piosenek"...

1. Moja ulubiona piosenka:

2. Piosenka, której nie lubię: 
Julia: Cleo & Donatan - My Słowianie ( link nie bd potrzebny)

3. Piosenka, która poprawia mi humor: 
Natalia: Peja- Bragga

4. Piosenka, która psuje mi humor: 

5. Piosenka, która mi kogoś przypomina:

6. Piosenka związana z miejsce:  
Natalia: Peja- Ko.cham

7. Piosenka związana z wydarzeniem:

8. Piosenka do której znam cały tekst:

9. Piosenka wołająca do tańca: 

10. Piosenka, która mnie usypia: 

11.Piosenka mojego ulubionego zespołu:

12. Piosenka zepołu którego nie trawię: 
13. Piosenka związana z czasem: 

14. Piosenka, o którą by mnie nie podejrzewano:

15. Piosenka, która mnie opisuje:
Julia: 
Sandra: 

16. Piosenka, którą się przejadłam:
Julia: Cleo & Donatan - My Słowianie
Sandra:
Natalia: Cleo & Donatan - My Słowianie 

17. Piosenka, którą często słyszę w radiu:

18. Piosenka, którą chciałabym usłyszeć w radiu: 

19. Piosenka z mojego ulubionego albumu:

20. Piosenka, którą słucham gdy jestem zła: 

21.Piosenka, której słucham gdy jest mi dobrze:

22. Piosenka, której słucham gdy jest mi smutno:

23. Piosenka na mój ślub:

24. Piosenka na moją imprezę:

25. Piosenka, która mnie rozbraja:

26. Piosenka, która umiem grać:
Julia: 
Natalia:

27. Piosenka, którą chciałabym umieć grać:

28. Piosenka, która mnie uspokaja:

29. Piosenka z mojego dzieciństwa:
Julia:

30. Moja ulubiona piosenka sprzed roku:

Czekamy na jakieś wasze piosenki albo odpowiedzi na którąś z wyzwań :) 




4 komentarze:

Toi pisze...

ciekawe pytania i odpowiedzi ;)
co powiecie na obs za obs ? ;)
http://tymbarkowwa.blogspot.com/

Asia pisze...

Bardzo ciekawe piosenki, nigdzie nie widziałam takiego postu :)

different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

Unknown pisze...

połowy piosenek nawet nie znam hah :D obserwuję :)

Unknown pisze...

ciekawy tag, jeszcze takiego nie widziałam :D